rahbari

اخبار

1402/2/27

با حضور کارشناسان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان های؛ کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر و خوزستان کارگاه آموزشی کارشناسان کمیسیون بررسی موارد خاص، لغو تعهد و تایید مدرک دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برگزار شد

این کارگاه آموزشی صبح امروز با حضور؛ دکتر اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دکتر ابوالفضل دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل، دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج به مدت ۲روز در دانشگاه یاسوج شروع به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج در مراسم افتتاح این کارگاه ضمن خوشامدگویی به ميهمانان این نشست، با اشاره به اینکه تصمیم کارشناسان این حوزه گاه سرنوشت و آینده یک دانشجو را رقم می زند، افزود؛ از نظر من این جلسه بسیار ارزشمند است، به این خاطر که کارشناسان، به خصوص در حوزه موارد خاص، با یک تصمیم می‌توانیم سرنوشت يك دانشجو را تغییر دهیم.

وی در ادامه گفت: موقعیت، تصمیم و احساس مسئولیتی که برعهده کارشناسان است، بسیار خاص می باشد، من توصیه میکنم که این از جلسات در راستای تبادل نظر، هم‌افزایی، رفع اشکالات برداشتی از قوانین و مقررات و ... نهایت استفاده را ببرند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ