rahbari

اخبار

1402/3/13
با حضور معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان؛ کارگاه آموزشی کارشناسان شورای بررسی موارد خاص دانشگاه‌های استان کرمان، یزد و هرمزگان برگزار شد

برگزاری کارگاه آموزشی کارشناسان شورای بررسی موارد خاص دانشگاه‌های استان کرمان، یزد و هرمزگان

برگزاری کارگاه آموزشی کارشناسان شورای بررسی موارد خاص دانشگاه‌های استان کرمان، یزد و هرمزگان
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان به نقل از دانشگاه شهید باهنر کرمان، کارگاه آموزشی کارشناسان شورای بررسی موارد خاص دانشگاه‌های سه استان کرمان، یزد و هرمزگان با حضور دکتر اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل، دکتر ابوالفضل دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل و کارشناسان سازمان امور دانشجویان در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

دکتر اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در این نشست به ارائه فلسفه چگونگی ایجاد کمیسیون موارد خاص در دانشگاه‌ها، با توجه به وجود شوراهای مختلف از جمله شورای آموزشی، فرهنگی و ... پرداخت.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان کشور هدف از تشکیل کمیسیون بررسی موارد خاص دانشجویان در دانشگاه‌ها را ورود به مسائلی که فراتر از سایر آیین ‌نامه های آموزشی است، عنوان کرد.

دکتر ارژنگ با اشاره به اینکه نگاه کمیسیون بررسی موارد خاص دانشجویان نگاهی در جهت رفع مشکلات آنان است محرمانه ماندن پرونده دانشجویان در این کمیسیون را ضروری دانست.

دکتر حسین اکبری‌فرد رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن خوشامدگویی به میهمانان گفت: ان شاء الله برگزاری این جلسات و مباحث بتواند باعث وحدت روحیه و حل مسائل دانشجویی به بهترین نحو گردد.

دکتراکبری فرد در ادامه، به حدیثی از امام رضا (ع) اشاره کرد: که می‌فرمایند "رحمت خدا بر بنده‌ای که امر ما را زنده کند دانش‌های ما را فرا گیرد و به مردم بیاموزد. اگر مردم زیبایی‌های سخنان ما را می دانستند، از ما پیروی می‌کردند."

وی در ادامه به سخنان بنیانگذار دانشگاه اشاره کرد و افزود: انسان به وسیله علم است که می‌تواند مسائل و مشکلات زندگی و جامعه را حل کند.

رئیس دانشگاه اظهار کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هم در خصوص دانشگاهیان و دانشجویان سخنان زیادی را بیان داشته‌اند و در جایی فرمودند: "جوان دانشجو، امروز باید با تفکر و اندیشه ورزی، عمیق شدن در مسائل اصلی کشور و پرهیز از هرگونه انفعال و ناامیدی، آرمان‌های انقلاب و کار جدی و واقعی را از مسئولان کشور مطالبه کند".

حجت السلام والمسلمین حسن عسکری، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: معاونت دانشجویی جایگاه بسیار رفیع و مهمی در حل مسائل دانشجویی از جمله ازداوج دانشجویی، مشاوره و ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی دارد.

وی تصریح کرد: ماموریت معاونت دانشجویی برای تمام دانشگاهیان غیر قابل انکار بوده و امید است هر فردی که در مرتبه خدمت به دانشجویان می باشد، رسالت خود را به خوبی انجام دهد و در این زمینه قدم‌های مناسبی بردارد.  

دکتر اسماعیل شریفیان معاون دانشجویی دانشگاه ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت  حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از حضور دکتر اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان ، دکتر ابوالفضل دانشور مدیرکل امور دانشجویان ، خانم خدیجه رباط جزی معاون اداره کل دانشجویان داخل و خانم زینب جهان بین کارشناس مسئول شورای بررسی موارد خاص در دانشگاه شهید باهنر کرمان تقدیر و تشکر کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه افزود: اولین نشست کارگاه آموزشی" توانمند سازی کارشناسان کمیسیون بررسی موراد خاص، لغو تعهد و تایید مدارک" به همت معاونت دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان و با حضور کارشناسان شورای بررسی موارد خاص دانشگاه‌های استان‌های جنوب شرق (کرمان، یزد و هرمزگان) به مدت دو روز در این دانشگاه برگزار شد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ